lørdag 29. august 2015

Grei - Oldenborg 2-1

For første gang svikta Groundhopper-appen meg, da jeg kom fram til Greibanen ti over halv fire var det tydelig at jeg var for sent ute. Kampen som skulle starta 1600 var tydeligvis flytta til 1500 uten at verken appen eller jeg hadde fått det med oss, men jeg satte meg allikevel til rette for å se andre omgang av kampen, som da jeg kom sto 1-1. Loddsalg i pausen er alltid en vinner, og jeg fikk tømt lommeboka for småmynt.



Da andre omgang starta kom bortelaget best i gang, men det gikk fort over. Resten av omgangen handlet stort sett bare om Grei, og det virka veldig fortjent da hjemmelaget kranglet ballen over streken etter drøye timen, og det sto 2-1. Greibanen har muligens Oslos beste «gratishaug», hvor jeg ser for meg at det må være utrolig oversiktlig å stå og se kamp.

Mot slutten av kampen kom Oldenborg litt tilbake, og de fikk flere muligheter på dødball på overtid, men det ebbet likevel ut med hjemmeseier, og det ser nå veldig stygt ut for mulighetene for «prestelaget» å holde plassen i tredjedivisjon. Hadde jeg kjøpt ett lodd mer enn jeg gjorde, så hadde jeg for øvrig vunnet en bilvask!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar